رایــــان پی بتــــن

تماس با رایان پی بتن

اگر شما هم جز علاقمندان به این حوزه هستید و می‌خواهید اطلاعات مفید و جامعی در این رابطه کسب کنید تا با دانش و آگاهی اقدام به خرید نیوجرسی بتنی کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه درباره تاریخچه، انواع و نحوه خرید و فروش آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با ما در ارتباط باشید

درباره رایان بتن پی

بهتر است در ابتدا در مورد تاریخچه این قطعات بتنی صحبت کنیم تا پیش زمینه‌ای در این رابطه داشته باشید. نیوجرسی‌ بتنی در سال ۱۹۵۰ برای اولین بار در مؤسسه فناوری استیونز نیوجرسی طراحی و ساخته شد. همانطور که مشخص بوده اسم این قطعه از نام شهر محل تولید آن گرفته شده است.
نیوجرسی‌های اولیه صرفا برای جداکردن مسیر آزادراه‌ها ساخته شده بودند و همچنین ارتفاع کوتاه‌تری داشتند. اولین قطعات نیوجرسی‌های تولید شده مدولار نبودند و تنها در یک خط کنار هم قرار می‌گرفتند. اما امروزه نیوجرسی‌ها با تکنیک‌ها و دستگاه‌های مختلفی ساخته شده و با توجه به همین تنوع در بخش‌های مختلف و متنوعی از آن‌ها استفاده می‌شود.
به دلیل کاربردهای نیوجرسی، طولی نکشید که این قطعات بتنی در سراسر جهان معروف شدند و کشورهای زیادی در امور شهرسازی از آن‌ها استفاده کردند. ایران نیز در این قضیه مستثنی نبوده و در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار این قطعات بتنی در بخش راه و ترابری کشور مورد استفاده قرار گرفت.