رایــــان پی بتــــن

همه چیز درباره جدول بتنی رنگی

جدول بتنی رنگی
همه چیز درباره جدول بتنی رنگی
تاریخ ثبت :
جدول محتوا
جدول بتنی رنگی

معرفی جدول بتنی رنگی

جدول بتنی رنگی  معمولا به‌منظور ایجاد هشدار یا زیباسازی محوطه استفاده می‌شود. این جدول‌ها قطعات از پیش‌ساخته‌ای هستند که از آن‌ها در باغچه ها، پیاده‌روها یا جوی‌های آب استفاده می‌کنند. جدول‌های بتنی رنگی نسبت به جدول‌های معمولی قیمت بیشتری دارند و از ویژگی‌های خاصی هم برخوردار هستند. اگر قصد استفاده از جدول‌های رنگی بتنی را دارید، باید از ویژگی‌های آن‌ها آگاه باشید.

جدول بتنی رنگی چیست؟

جدول‌های بتنی انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها جدول‌های رنگی هستند. این جدول‌ها با رنگ‌های مختلف معمولا به‌منظور هشدار برای عابرین پیاده یا خودروهایی که در حال عبور هستند و همچنین زیباتر کردن محوطه کوچه یا خیابان استفاده می‌شوند.

جدول‌های رنگی معمولا با رنگ‌هایی مثل سبز، آبی، قرمز و سفید رنگ‌آمیزی می‌شوند؛ این رنگ‌ها توجه را به خود جلب کرده و به‌خوبی به‌چشم می‌آید.

رنگی که در این جدول‌ها استفاده می‌شود، باید در مقابل عوامل آسیب‌زا به‌خوبی از خود مقاومت نشان دهد؛ در غیر این صورت به‌مرور زمان از سطح جدول جدا شده یا با کوچکترین ترک روی جدول بتنی، موجب دیده‌شدن رنگ زیرین‌شان می‌شوند.

این جدول‌ها در مقابل تنش‌های محیطی باید از خود مقاومت نشان داده و آلودگی‌های زیست‌محیطی را هم به‌خود جذب نکنند؛ در غیر این صورت خیلی زود کیفیت‌شان را از دست داده و آسیب می‌بینند.

تولیدکنندگان برای تولید جدول‌های رنگ، در حین قالب‌گیری بتن‌ها، به مواد آن‌ها افزودنی‌های اضافه کرده و این جدول‌ها را با رنگ دلخواه تولید می‌کنند. تولیدکنندگان رنگ جدول‌ها را بر اساس سفارش مشتریان در نظر می‌گیرند. رنگ‌آمیزی جدول بتنی رنگی معمولا با قلم مو هم انجام می‌شود.

پیشنهاد: رایان پی بتن تولیدکننده انواع نیوجرسی بتنی می‌باشد که میتوانید برای خرید با کارشناسان ما در رایان پی بتن در ارتباط باشید. 

نیوجرسی رنگی

آشنایی با انواع جدول بتنی رنگ

جدول‌های بتنی رنگی خود انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

انواع جدول رنگی بتنی بر اساس کاربرد

جدول‌های رنگی از لحاظ کاربرد به دو دسته جدول‌های دور باغچه و جدول‌های خیابانی تقسیم می‌شوند. جدول‌های دور باغچه معمولا به‌دلیل زیباسازی محوطه و جدول‌های خیابانی هم معمولا به‌خاطر هشدار یا علائم راهنمایی دارند.

انواع جدول رنگی بتنی بر اساس روش تولید

جدول‌های بتنی رنگی به دو روش پرسی و معمولی تولید می‌شوند. روش پرسی خود شامل دو نوع مختلف است و طی آن جدول‌ها به شکل پرسی خشک و پرسی تر تولید خواهند شد.

پیشنهاد: برای آشنایی با مینی نیوجرسی بتنی مشخصات ابعاد و اطلاعات مربوط به آن از صفحه مربوط به این محصول دیدن فرمایید.

نکات مهم در رنگ‌آمیزی جدول ها

تولیدکنندگان در رنگ‌آمیزی جدول‌های بتنی باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشند؛ در ادامه این نکات را بررسی می‌کنیم:

  • قبل از رنگ‌آمیزی جدول‌ها باید تمامی جرم‌های فیزیکی، آلودگی یا گرد‌و‌غبار، چربی‌ها یا روغن‌های روی جدول‌ها از بین بروند
  • جدولی که قصد رنگ‌آمیزی آن را دارید، باید بدون رطوبت بوده و خشک باشد
  • موانع کاهش عمر رنگ باید به طور کامل از روی بتن حذف شوند
  • اگر بتن از قبل رنگ‌آمیزی شده، خرده رنگ‌های قبلی آن باید به طور کامل از بین بروند
  • اگر بتن حفره دارد، باید قبل از رنگ‌آمیزی، این حفره‌ها با سیمان پر شوند
  • رنگ‌هایی که برای رنگ‌آمیزی بتن‌ها استفاده می‌شوند، باید ضد اشعه ماورابنفش باشند

قیمت جدول بتنی رنگی

فرآیند ساخت جدول بتنی رنگی با جدول بتنی معمولی هیچ تفاوتی ندارد، بنابراین این ویژگی تاثیری روی قیمت بتن‌های رنگی نمی‌گذارد. اما این بتن‌ها بنا به برخی دلیل دیگر، قیمتی متفاوت از بتن‌های معمولی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ استفاده شده در بتن اشاره کرد. هر چه کیفیت رنگی که در بتن به کار برده شده بیشتر باشد، قیمت جدول بتنی هم بیشتر خواهد بود.

جدول رنگی

رایان بتن، عرضه کننده انواع جدول بتنی رنگی

رایان بتن، به عرضه‌کننده انواع جدول بتنی رنگی در خدمت شماست. این مجموعه با تجربه کافی و استفاده از نیروی کاربلد و حرفه‌ای، بتن‌های رنگی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار کرده است. ما در مجموعه رایان بتن، انواع بتن‌ها را در حالت معمولی یا رنگی در ابعاد مختلف و استاندارد به فروش می‌رسانیم. همچنین مجموعه ما در ساخت محصولات خود از بهترین تجهیزات و به‌روزترین استانداردها استفاده می‌کند تا بتن‌هایی مقاوم و بادوام تولید کند.

در صورت خرید جدول بتن رنگی از رایان بتن، مطمئن خواهید بود که جدول‌هایی با رنگ‌های ثابت و مقاوم در برابر عوامل آسیب‌زا مثل اشعه ماورابنفش خورشید می‌خرید. همچنین ما تمامی نکات و استانداردهای رنگ‌آمیزی بتن‌ها را در ساخت محصولات خود در نظر می‌گیریم تا باکیفیت‌ترین محصولات را به‌دست مشتریان خود برسانیم.

اگر قصد دریافت راهنمایی بیشتر برای خرید جدول بتنی رنگی را دارید، می‌توانید همین‌حالا با کارشناسان رایان بتن تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده است تا به تمامی سوالات و پرسش‌های شما در زمینه جدول‌های بتنی پاسخ داده و چالش‌های پیش‌رویتان بابت خرید را از بین ببرد.

2 پاسخ

  1. سلام میخواستم بدونم قیمت جدول بتنی رنگی تولیدات شما چند است؟ تعداد بسیار بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *