رایــــان پی بتــــن

مشخصات، نقشه و ابعاد نیوجرسی بتنی

بلایای طبیعی همانطور که از نامشان مشخص است به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتند و در صورت وقوع خسارات بسیاری را بر جای می‌گذارند. یکی از این بلایای طبیعی بارش شدید و ناگهانی باران است که باعث جاری شدن سیل در معابر شهری می‌شود. سیل و طغیان آب می‌تواند باعث وارد شدن ضرر و زیان‌های زیادی به اقشار مختلف جامعه شود. در این مقاله یکی از کاربردی‌ترین قطعات که به عنوان سیل‌بند استفاده می‌شود به شما معرفی شده و مشخصات نیوجرسی بتنی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اگر شما هم علاقمند به مطالعه و کسب اطلاعات در این حوزه هستید می‌توانید تا انتهای این مقاله با رایان پی بتن همراه باشید. توضیحات جامع و کاملی درباره مشخصات فنی و ابعاد و اندازه نیوجرسی بتنی در اختیار شما قرار داده می‌شود. این اطلاعات می‌توانند برای داشتن یک خرید درست و اصولی به شما کمک کنند.

ابعاد نیوجرسی بتنی

ابعاد استاندارد هریک از تیپ‌ها در بخش‌های بعدی به طور کامل بررسی خواهد شد، این ابعاد مطابق با استانداردهای به روز دنیا بوده و هر شرکت و کارخانه‌ای ملزم است که آن را رعایت کند. کارخانه‌ها باید برای تولید درست و منظم بلوک‌های نیوجرسی از قالب‌های مناسبی استفاده کنند. این قالب‌ها باید کمترین تلرانس عرضی و طولی را داشته باشند تا نیوجرسی بتنی مطابق با استانداردهای ذکر شده تولید شود.

مشخصات فنی نیوجرسی

نقشه نیوجرسی بتنی

پیش از اینکه در مورد مشخصات نیوجرسی بتنی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، بهتر است با نحوه تولید و نقشه نیوجرسی بتنی آشنا شوید. نیوجرسی بتنی برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ در شهر نیوجرسی تولید شد و نام خود را از محل تولید خود گرفت. اگر بخواهیم درباره نحوه تولید این بلوک‌ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم می‌توانیم به مرحله اول یعنی آماده کردن قالب‌ها اشاره کنیم.

در ابتدا قالب‌ها را روغن کاری می‌کنند، مرحله بعدی قرار دادن آرماتورها در داخل قالب‌ها است. این آرماتورها از نظر کیفیت و توان بررسی تائید شده‌اند. بعد از قرار دادن آرماتورها زمان ریختن بتن به داخل قالب‌ها می‌رسد، در این مرحله به اندازه مورد نیاز بتن ریخته می‌شود تا بتن‌ها شکل قالب را به خود بگیرند. 

بعد از گذشت مدتی که بتن در داخل قالب ماند، مرحله عمل آوری با استفاده از دادن بخار آغاز می‌گردد. سپس حفاظ‌های تولید شده به انبار انتقال داده می‎شوند. در نهایت این محصولات از انبار با توجه به نوع سفارشات و همچنین محل پروژه بارگیری و ارسال می‌شود.

مواد اولیه نیوجرسی بتنی

حال که اطلاعاتی در مورد نحوه تولید نیوجرسی و مینی نیوجرسی بتنی در اختیار شما قرار گرفت، زمان آن رسیده است تا در مورد مواد اولیه موجود در بتن‌ها نیز بیشتر بدانید.

سیمان

اصلی‌ترین ماده به کار رفته در نیوجرسی‌های بتنی سیمان است. سیمان میزان سختی و کیفیت این بلوک‌های بتنی را نمایش می‌دهد، معمولا از سیمان‌های پرتلند تیپ ۱ و ۲ در ساخت نیوجرسی استفاده می‎شود.

آب

برای ترکیب مواد با یکدیگر به آب نیاز است. برای بالا بردن کیفیت و طول عمر بلوک‌های نیوجرسی معمولا از آبی که خاصیت اسیدی و قلیایی دارد، استفاده نمی‌کنند.

سنگ دانه

سنگدانه یکی دیگر از مواردی است که در مواد اولیه بلوک‌های نیوجرسی کاربرد فراوانی دارد. این سنگدانه‌ها مواردی همچون ماسه، شن عدسی و بادامی هستند که باعث استحکام هرچه بیشتر این بلوک‌ها می‌شوند.

مواد افزودنی

مواد افزودنی دیگری نیز برای صاف و صیقلی کردن سطح بلوک‌ها به صورت پودری یا مایع به آن تزریق می‌شود. 

مشخصات نیوجرسی بتنی
ابعاد نیوجرسی بتنی

مشخصات فنی نیوجرسی بتنی (ابعاد نیوجرسی بتنی)

برای اینکه بتوانیم اطلاعات مفیدی در مورد مشخصات نیوجرسی بتنی در اختیار شما قرار دهیم، از بحث کردن درباره انواع نیوجرسی‌ها صرف نظر می‌کنیم و تنها در مورد وزن و ابعاد آن توضیحاتی ارائه می‌دهیم. در ادامه ۹ تیپ مختلف نیوجرسی‌ها را معرفی و مشخصات هریک را بررسی می‌کنیم.

نقشه نیوجرسی بتنی

وزن نیوجرسی بتنی

اطلاعاتی در مورد وزن هریک از محصولات و تیپ‌ها در اختیار شما قرار گرفت. معمولا وزن نیوجرسی‌ها با توجه به ابعاد و طول آن‌ها مشخص می‌شود و رابطه مستقیمی بین ابعاد و وزن نیوجرسی‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به محل استفاده، نوع نیوجرسی‌ها را مشخص و سپس نحوه انتقال و حمل و نقل آن‌ها را بررسی کنید. به عنوان مثال نیروهای انسانی امکان جایجایی و حمل و نقل مینی نیوجرسی‌ها را دارند، در حالیکه برای حمل و جابجایی نیوجرسی‌های بزرگ به ماشین‌های مکانیکی نیاز است.

دتایل نیوجرسی بتنی

در این قسمت مجموعه رایان پی بتن برای شما فایلی در قالب PDF آماده کرده است که شما میتوانید به راحتی دتایل نیوجرسی‌های بتنی را داشته باشید و با جزئیات آن به طور کامل آشنا شوید.

برای دیدن فایل دتایل نیوجرسی بتنی کلیک کنید.

دتایل نیوجرسی

سخن آخر

انواع مقالات مفید و دانستنی های جذاب برای شما تهیه نموده ایم

در این مقاله مشخصات نیوجرسی بتنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین اطلاعات کاملی درباره هریک از مشخصات فنی محصول مانند وزن، ابعاد و غیره در اختیار شما قرار گرفت. شما با نقشه تولید محصول نیز آشنا شدید و تیپ‌های نیوجرسی‌ را شناختید. حال وقت آن رسیده است با یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده این بلوک‌‌ها نیز آشنا شوید. 

رایان پی بتن یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع نیوجرسی و دال بتنی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده و در این مدت توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. شما نیز می‌توانید یکی از مشتریان این مجموعه باشید، در صورت وجود هرگونه سوال یا نقطه ابهام با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *